Свіжопригнаний автомобіль — не новий автомобіль!
Свіжопригнаний автомобіль — не новий автомобіль. Усі агрегати, а особливо ті елементи двигуна, які постійно працюють в агресивному середовищі, швидко зношуються. Сюди належать всі елементи паливної системи, турбо-наддуву та вихлопної системи. Саме вони — основа роботи сучасного дизельного автомобіля.
Усі автовласники (чи це досвідчений дизеліст чи той, у кого перший дизельний автомобіль; керманич, що після бензинового двигуна пересів на дизель; дизеліст, який після старого дизельного пересів на щойно пригнаний) повинні знати: всі дизельні автомобілі після 2009 року випуску облаштовані каталітичним нейтралізатором та сажовим фільтром.
Сажовий фільтр (DPF, FAP) — ключовий елемент сучасного дизельного автомобіля. Завдяки цьому елементу, інженерам вдалось досягти потрібного класу екологічності. Сажовий фільтр дає змогу виробникам автомобілів і дотепер використовувати дизельні двигуни, які набули в Україні високої популярності. Вони складають близько половини від усіх завезених авто.
Коли в розвинених країнах зрозуміли, що продукти горіння дизеля містять багато шкідливих для людей речовин, почали створювати системи, здатні зменшити їх кількість у вихлопі. Двигун обладнали клапаном EGR (для рециркуляції вихлопних газів), каталітичним нейтралізатором та сажовим фільтром, системою SCR.
Ці елементи служать досить довго, проте мають свій ресурс. Як показує досвід, проблеми з ними починаються в автомобілях з пробігом після 150-200 тис. км. Згодом у всіх власників дизельних автомобілів виникає потреба поспілкуватись з фахівцями СТО про паливну апаратуру та систему екології.
Досить часто до DPF Tech звертаються клієнти з автомобілями у вкрай занедбаному стані. В таких випадках відновлення всіх систем потребує досить суттєвих вкладень. Причина такого стану автомобіля — якість палива та сам власник машини, який ігнорує незначні порушення в роботі авто.
Виникає питання, що краще: попередня діагностика, вчасна профілактика, чи авто в аварійному режимі в найбільш незручний момент?
Каталізатор та сажовий фільтр формують клас екологічності авто. Тому виробники приділили цим елементам особливу увагу. Ряд датчиків та систем тісно прив’язали до перевірки їх стану, і навіть робота двигуна часто підлаштовується під потреби саме цих елементів. Тому за станом систем вихлопу потрібно постійно стежити — як і за мастилом, ременем ГРМ тощо.
Сажовий фільтр постійно накопичує частки сажі, важкі залишки присадок, яких неможливо позбутись ніяким іншим способом, крім очистки на професійному обладнанні.
Компанія DPF Tech — перша і найбільша компанія в Україні, яка спеціалізується на професійному очищені сажових фільтрів та каталізаторів.
Очистити сажовий фільтр задля профілактики — вбереже Ваш автомобіль від майбутніх проблем пов'язаних із забитим сажовим фільтром.
Ця процедура запобігає передчасному виходу з ладу інших вузлів двигуна, тісно пов’язаних із системою нейтралізації та вихлопу.