Небезпека: “скручений” пробіг та фільтр DPF
Компанія carVertical, яка надає користувачам дані про історію транспортних засобів, оприлюднила свою аналітику. На діаграмі найпопулярніші бренди автомобілів, які найчастіше наражаються на небезпеку «скручування» пробігу. Більше половини випадків змотування одометра припадає на вживані автомобілі BMW.
Виробники автомобілів рекомендують проводити заміну/очистку сажового фільтру від 150-180 тис. км. пробігу. За статистикою середній пробіг вживаних легкових автомобілів, які завозять в Україну з Європи, становить трошки більше, ніж 200 тис. км. пробігу.
Отже більшість вживаних свіжопригнаних авто перебувають в зоні ризику. До того ж у великої кількісті автомобілів «скручують» пробіг і нові власники авто навіть не підозрюють про можливе виникнення проблем із сажовим фільтром.
Зазвичай у нових власників вживаних авто проблеми виникають не одразу. Вони з’являються поступово: після кілької поїздок розбитими автошляхами та заправки місцевим пальним.
Важливо, що фахівці на СТО радять автовласникам після покупки проводити профілактичну очистку сажового фільтра, а не його видалення чи інші маніпуляції з системою екології класу EURO-5 та EURO-6.
Профілактична очистка сажового фільтра та каталізатора запобігає проблемам з експлуатацією автомобіля.