Високотемпературне пропалювання: альтернативний варіант очищення сажового фільтра
Компанія DPF Tech — провідне підприємство України з очищення сажових фільтрів вантажних і легкових автомобілів. Очищення фільтра відбувається за допомогою мийки в обладнанні італійської фірми Flash Cleaner Machine.
Однак, мийка — не єдиний варіант очищення сажового фільтра. Наші ідейні соратники з Німеччини очищають сажовий фільтр методом, схожим на штатну регенерацію авто — пропаленням фільтра.
Спочатку сажовий фільтр демонтують з автомобіля.
Щоб датчки не вийшли з ладу від дії високої температури, їх теж демонтують.
Далі відбувається візуальний огляд поверхні фільтра, діагностика механічних пошкоджень.
Отвори від датчиків блокують заглушками.
На наступному етапі до фільтру підключають трубу, що подає під тиском повітря, визначають параметри протитиску сажового фільтра.
Далі фільтр зважують і фіксують показники.
Після тестів сажовий фільтра разом з іншими «побратимами» поміщають в контейнер, який встановлюють в спеціальну високотемпературну шафу.
У цій шафі за особливим алгоритмом відбувається пропалювання сажових фільтрів.
Після термообробки фільтр фарбують в спеціальній камері.
Далі фільтр повторно зважують і проводять тест на протитиск.
Сажовий фільтр очищений і після установки датчиків готовий виконувати свої функції.