Очищення каталізатора і сажового фільтра: навіщо це і як правильно виконати

Українська компанія DPF TECH — ексклюзивний офіційний представник італійського підприємства, що спеціалізується на виробництві обладнання для очищення сажі фільтрів і каталізаторів Flash Cleaner Machine. Устаткування захищено патентом, сертифіковане і успішно використовується в Німеччині, Франції, Великобританії та США.

Основне завданням компанії DPF TECH — професійне очищення фільтрів DPF/FAP і каталізаторів, встановлених на всіх видах транспорту: легкових авто і мотоциклах, вантажних автомобілях, сільгосптехніці, спецтехніці (дорожньої і будівельної), а також на яхтах і дизельних судах.

Очищення DPF виконують відповідно до технічного регламенту. Стандартна процедура очищення фільтра DPF із демонтажем, мийкою, установкою на автомобіль і адаптацію займає один робочий день. Якщо клієнт привозить знятий фільтр, можливо провести термінову чистку впродовж години.

В Україні діє мережа сервісних центрів DPF TECH і в кожному з них є кваліфіковані фахівці, які не тільки проведуть очистку фільтра DPF/FAP, але й допоможуть з’ясувати причини забруднення вище норми. Комп’ютерна діагностика дозволяє перевірити справність лямбда-зондів і датчиків тиску, стан паливних форсунок і працездатність системи регенерації фільтра.

Перед тим, як очистити фільтр DPF або каталізатор, відбувається його візуальний огляд за допомогою ендоскопа і проводиться тестування в апараті Flash Cleaner Machine.

На основі отриманої інформації фахівці діагностують проблеми в авто і пропонують як їх вирішити. Ми завжди надаємо клієнту докладний звіт про виконану роботу, пояснюємо на що насамперед варто звернути увагу і як запобігти появі проблем у майбутньому.

Ми пропонуємо послуги, які не вносять конструктивні зміни в авто! Всі системи залишаються у заводському стані, відповідно до вимог стандартів виробника автомобіля.

Насьогодні на ринку України існує безліч пропозицій з очищення каталізаторів і фільтрів DPF / FAP.

Будь ласка, будьте уважні при виборі постачальника цієї послуги! Бажання заощадити, не враховуючи наслідки, призведе до того, що ви можете отримати неякісно очищений або пошкоджений фільтр.

Використовуючи для реклами своїх послуг відео- та фотоматеріали компанії DPF Tech деякі «сервіс-центри» проводять очистку фільтра хаотично.

Каталізатор і сажовий фільтр замочують в рідині з додаванням агресивної хімії. Це призводить до знищення напилення благородних металів на робочому елементі.

Керамічна частина фільтра виймається з корпусу і промивається за допомогою мийки високого тиску Kercher. Такі дії ведуть до порушення пористої структури фільтра.

Замість очищення у фільтрі DPF сверлять кілька отворів. У підсумку система управління авто отримує некоректні свідчення від датчиків і працює неправильно. Такий фільтр вже не підлягає відновленню, його потрібно утилізувати.

Також деякі компанії виконують примусову регенерація DPF фільтра. Ця процедура має сенс тільки при забрудненні фільтра не більше, ніж на 15-25%. Інакше ефект від її дії буде короткочасним і проблема повернеться знову.

Що повинно насторожити при виборі постачальника послуги мийки DPF/FAP:

  • очищення знятого фільтра займає більше години для легкового авто і більше 2 годин для вантажного;
  • не дозволяють стежити за процесом;
  • не дають результатів діагностики фільтра до і після миття;
  • на питання про гарантії на процедуру відповідають загальними фразами;
  • пропонують значну знижку без пояснень причин "щедрості".

Скористайтеся послугами сервіс-центру DPF Tech і ви зможете особисто спостерігати за процесом очищення фільтра. Якщо у вас немає такої можливості, на вимогу можна отримати відео мийки вашого фільтра з камери, встановленої всередині апарату Flash Cleaner Machine.

Процедура миття на апараті Flash Cleaner Machine повністю відновлює фільтр DPF/FAP, не пошкоджуючи його.

Видалення сажового фільтра — жорстке втручанням в конструкцію автомобіля

Чимало європейських країн прийняли закон, що забороняє видалення фільтра DPF/FAP і перепрограмування системи управління авто. Введення цього закону очікується і в Україні.

Автомобільні компанії спрямовують величезні ресуси на покращення якості роботи систем зниження шкідливих компонентів вихлопу, щоб зменшити забруднення навколишнього середовища. Але, на жаль, багато автовласників, відчуваючи безкарність, продовжують безвідповідально ставиться до екології і вирізують каталізатори та сажові фільтри на своїх автомобілях.

Часто видалення DPF призводить до сумних наслідків:

  • для перепрошивки під застарілий стандарт екологічної безпеки потрібно провести зміни в електронному блоці управління. Під час такої процедури блок може бути критично пошкоджений;
  • після видалення фільтра часто виникають проблеми з турбіною (свист на малих обертах) і системою впорскування;
  • із вихлопної труби йде чорний дим;
  • неможливо легально пройти техогляд.

Перш ніж видаляти фільтр DPF, обов’язково врахуйте можливі наслідки!

Навіщо потрібен фільтр сажі DPF/FAP?

Фільтр сажі DPF/FAP призначений для утримання і спалювання сажі залежно від рівня накопичення в екологічно безпечному режимі. Фільтр DPF збирає сажу доти, доки перепад тиску між входом і виходом фільтра не перевищить встановлену межу. Як тільки межове значення перевищено (опір фільтра DPF до вихлопу стає високим), блок керування двигуном вмикає режим регенерації фільтра. Цей режим призначений для випалювання сажі в фільтрі, але активується він тільки за певних умов. Зазвичай двигун повинен працювати на середніх або високих обертах, і автомобіль повинен рухатися, а не стояти.

Звідки виникають проблеми з фільтром сажі DPF/FAP?

Комп’ютер чекає певних умов, щоб спалити відкладення сажі, але через затори такі умови в місті бувають вкрай рідко. Фільтр DPF/FAP вловлює сажу, а регенерація не вмикається. Коли фільтр заповнений більш, ніж на 90%, його опір вихлопу стає дуже високим. Щоб уникнути поломки двигуна система управління обмежує його потужність, аж до повного відключення.

Схожі проблеми можуть виникнути і в старих, і в нових автомобілях — усе залежить від умов експлуатації.

Що робити, якщо сажовий фільтр DPF/FAP критично забруднений?

Якщо сажовий фільтр забруднений більше, ніж на 90%, його варто замінити. Це не дешеве задоволення. Вартість продукції провідних брендів може перевищувати 2000 euro!

Альтернативне рішення — професійна мийка фільтра DPF/FAP.

Як засмічується фільтр DPF/FAP?

Частинки незгорілої сажі осідають на стінках фільтра і утворюють досить міцний шлак, який забиває пори і перешкоджає нормальному процесу регенерації фільтра. Додатково забруднюють фільтр сульфатні метали, які утворюються від згорання металевих домішок у моторних мастилах.

На авто зі встановленими сажовими фільтрами варто використовувати тільки спеціальні низькозольні мастила, що відповідають вимогам специфікації.

Якщо на вашому автомобілі забруднений фільтр DPF/FAP, не відтерміновуйте вирішення цієї проблеми. Тяга в авто може зникнути у найнезручніший момент, двигун може повністю вимкнутися і машина зупиниться.

Критично забруднений фільтр може стати причиною пошкодження турбонагнітача автомобіля. Якщо ви й надалі будете ігнорувати проблему, підвищений тиск і температура в гарячій частині турбіни призведуть до збільшення дисбалансу вала турбіни і руйнування її підшипників.

Якщо з’явились помилки, пов’язані із забрудненням каталізатора і фільтра DPF/FAP, рекомендуємо негайно звернутися у сервісний центр DPF TECH.

Після усіх робіт з очистки та адаптації фільтра наші фахівці проконсультують стосовно системи DPF/FAP, а також її своєчасного обслуговування.