Volvo FH 2012 Euro-5: «забитий» каталізатор через проблеми з проводкою
Власник тягача вперше звернувся в компанію DPF Tech з проблемою — в авто з’явилися помилки, пов’язані з недостатньою ефективністю роботи каталізатора, зникла тяга.
Volvo FH Euro-5 обладнаний системою доочистки відпрацьованих газів (EATS), із застосуванням технології вибіркової каталітичної нейтралізації SCR (selective catalytic reduction). Ця технологія допомагає зменшити кількість шкідливих викидів до 90%.
Несправність в авто усунули після діагностики системи і її обслуговування (мийки каталізатора).
Проте, під час демонтажу каталізатора фахівці помітили, що через перегрів пошкоджена гофра, яка веде від турбіни до каталізатора.
Клієнту запропонували виконати заміну, але він відмовився, аргументувавши, що йому простіше замінити гофру самостійно.
Через два місяці автомобіль повернувся на сервіс із початковою проблемою.
При візуальну огляді спеціалісти виявили, що через неправильну установку гофри, вихлопні гази «сікли» з-під неї. Це призвело до оплавлення і короткого замикання проводки. Як наслідок — некоректна робота системи доочистки відпрацьованих газів і повторне забруднення каталізатора.