Каталізатор Suzuki VL 125 Intruder
Cучасні мотоцикли теж обладнані каталізаторами. Впровадження норм Євро-2 у 1996 році стало потужним стимулом для установки систем зниження токсичності вихлопу і на мототехніку. Відтоді вихлоп став набагато чистішим, а байки — дорожчими і складнішими.
Перш ніж остаточно визначити причину несправності, власник Suzuki VL 125 Intruder побував у кількох майстрів, які проводили діагностику мотоцикла, але не змогли зрозуміти, в чому справа.
Вчергове здогадалися відімкнути хромовану трубу від вихлопної системи і двигун таки завівся.
Візуальний огляд за допомогою ендоскопа і наступний тест в апараті Flash Cleaner Machine показали, що каталізатор, встановлений усередині вихлопної труби, дуже забруднений. На жаль, виробник не комплектує апарат насадками для мототехніки, тому довелося помудрувати з підключенням каталізатора до апарату і заглушкою отворів.
Після мийки через ендоскоп проглядались чисті соти металевого каталізатора. Каталітичні нейтралізатори можуть мати керамічну або металеву внутрішню частину. Агрегат із кераміки коштує дешевше, але металевий варіант більш міцний. Також металевий каталізатор вважають більш надійним і стійким до неполадок у системі запалювання.
Фахівці DPF Tech провели якісну реставрацію каталізатора, що дозволило надалі безпечно та без будь-яких незручностей експлуатувати мотоцикл.
Відгук клієнта:
"Добрый день. Всю прошлую неделю катался, тестировал как едет мотоцикл. После установки несколько дней не мог завести почему-то, только с толкача получилось. А дальше заводится отлично. Из трубы выхлоп идёт стабильно хороший, добавился приятный глубокий бас. Увеличилась заметно мощность, на подъёмах почти не уменьшается скорость, и в общем динамика заметно улучшилась.
Я уже и забыл что он так может ездить!
Спасибо вам большое!
У меня четыре мото СТО, обязательно скажу что есть в Киеве такой волшебный шкаф!"