Проблеми з каталізатором на автобусі King-Long
Не всі подорожі закінчуються вдало. І хоча за статистикою несправності автобуса в дорозі трапляється вкрай рідко, напевно кожен пам'ятає хоча б один такий неприємний випадок у своєму житті.
Із такою ситуацією зіткнувся власник автобуса King-Long 2011: під час руху автобус перейшов у аварійний режим. Виявилось, що причина несправності – каталізатор, який повністю блокував прохід вихлопних газів. Після відключення його від вихлопної системи автобус зміг продовжити рух.
Власник передав каталізатор спеціалістам компанії DPF Tech через сервіс «Нова Пошта». Під час тестування на обладнанні Flash Cleaner Machine параметри пропускної здатності каталізатора були завищені, проте не критично.
Щоб оцінити масштаби проблеми, каталізатор розрізали. Виявилось, що від перегріву, зумовленого забрудненням каталізатора, подвійне дно, яке виконує функцію теплового екрана, розвалилось на дві частини.
Внутрішня частина під час роботи двигуна повністю перекривала прохід газам. На металевій кришці навіть з’явився відбиток від посадкового місця каталізатора.
Тепловий екран був відремонтований. Після цього проведено тестування керамічної частини каталізатора. Після оцінки параметрів спеціалісти DPF Tech провели мийку. Таким чином, каталізатор було відновлено й автобус може відправлятися в новий рейс.