Мийка сажового фільтра. Чи є вона ефективною ?

       Власник дизельного авто нерідко стикається з проблемами збільшення споживання палива, а також втрати автомобілем тяги з подальшим переходом в аварійний режим. Причиною такої поведінки є забруднення  сажового фільтра, про що сигналізують  лампи на панелі приладів.

       Слід зазначити, що для відновлення працездатності фільтра автовиробниками передбачена штатна процедура його регенерації. Однак при занедбаності проблеми, якщо блок управління визначить, що  сажовий фільтр заповнений понад норму, регенерація стає марною або дає лише короткочасний ефект.

       Коли всі спроби відновити працездатність протисажевої системи за допомогою штатної регенерації виявляються безуспішними, фільтр пропонують замінити. Однак коштує він досить дорого, і це надає проблемі особливу гостроту, причому не тільки для вітчизняних власників дизельних автомобілів, але і для їх фінансово більш благополучних західних колег.

       Альтернативою заміни є мийка сажового фільтра. Нажаль, багато водіїв скептично ставляться до даної процедури і не дуже вірять в її ефективність. Це не дивно, адже при уявній простоті якісно виконати мийку сажового фільтра без спеціального обладнання неможливо.

В інтернеті можна знайти посилання на різні варіанти чистки сажових фільтрів. 

Фільтри замочують у ємності з хімічним розчином і продувають повітрям за допомогою компресора,

задувають спеціальною піною та миють Керхером, 

навіть використовують різні нестандартні пристосування.

Для порівняння наведемо приклад мийки сажового фільтра на професійному обладнанні DPF Tech Machine.

Виробником декларується гарантована очистка 98% золи та сажі.

Який варіант оберете Ви?