Проблеми з каталізатором на автобусі King-Long

Далеко не всі подорожі закінчуються вдало. І хоча поломка автобуса в дорозі за статистикою трапляється вкрай рідко, напевно кожен пам'ятає хоч один такий неприємний момент у своєму житті.

З такою ж ситуацією зіткнувся власник автобуса King-Long 2011, який під час руху перейшов у аварійний режим.

При аналізі проблеми виявилось, що причина поломки полягала в каталізаторі, який повністю блокував прохід вихлопних газів.

При відключенні його від вихлопної системи автобус зміг продовжити рух.

Каталізатор був переданий спеціалістам компанії DPF Tech через сервіс «Нова Пошта».

При тестуванні на обладнанні Flash Cleaner Machine параметри пропускної здатності каталізатора були завищені але не критично.

Каталізатор був розрізаний для оцінки масштабів проблеми.

Виявилось, що від перегріву, обумовленого забрудненням каталізатора, його подвійне дно, яке виконує функцію теплового екрана, розвалилось на дві частини.

Внутрішня частина при роботі двигуна повністю перекривала прохід газам. На металічній кришці навіть з’явився відбиток від посадочного місця каталізатора.

Тепловий екран був відремонтований. 

Після цього проведено тестування  керамічної частини каталізатора та після оцінювання параметрів виконано її мийку.

Таким чином, каталізатор було відновлено і після його встановлення автобус може відправлятися в новий рейс.