Свіжопригнаний автомобіль – не новий автомобіль!

               Свіжопригнаний автомобіль, як би нам цього не хотілося, не є новим автомобілем. Усі агрегати, а особливо ті елементи двигуна, які постійно працюють в агресивному середовищі, швидко зношуються. Сюди належать всі елементи паливної системи, турбонаддуву та вихлопної системи. Саме вони є основою роботи сучасного дизельного автомобіля.

                Усі автовласники, чи це досвідчений дизеліст чи той, у кого це перший дизельний автомобіль, керманич, що після бензинового пересів на дизель, дизеліст, який після старого дизельного пересіли на «свіженький» щойно пригнаний, повинні знати — всі дизельні автомобілі після 2009 р.в. облаштовані каталітичним нейтралізатором та сажовим фільтром. 

                Сажовий фільтр (DPF, FAP) є ключовим елементом для існування сучасного дизельного автомобіля. Завдяки цьому елементу, інженерам вдалось досягти потрібного класу екологічності. Саме сажовий фільтр дає змогу виробникам автомобілів і дотепер використовувати дизельні двигуни, які набули в Україні високої популярності. Вони складають близько половини від усіх завезених авто.

                Коли в розвинених країнах зрозуміли, що продукти горіння дизеля містять багато шкідливих для людей речовин, почали створювати системи здатні зменшити їх кількість у вихлопі. Двигун оснастили клапаном EGR (для рециркуляції вихлопних газів), каталітичним нейтралізатором та сажовим фільтром, системою SCR.

                Усім відомо, що ці елементи служать досить довго, проте мають свій ресурс. Як показує досвід, проблеми з ними починаються в автомобілях з пробігом після 150–200 тис. км пробігу. Рано чи пізно у всіх власників дизельних автомобілів виникає потреба поспілкуватись з фахівцями СТО на тему паливної апаратури та системи екології. 

             Досить часто до DPF Tech звертаються клієнти з автомобілями у вкрай занедбаному стані. В таких випадках відновлення всіх систем потребує досить суттєвих вкладень. Призводить до такого плачевного стану автомобіля якість палива та сам власник машини, ігноруючи незначні порушення в роботі авто. 

                Виникає питання що краще: попередня діагностика, вчасно проведена профілактика чи авто в аварійному режимі в найбільш незручний момент?

                Каталізатор та сажовий фільтр – саме вони формують клас екологічності авто. Тому виробники приділили особливу увагу цим елементам. Ряд датчиків та систем тісно прив'язали до перевірки їх стану, і навіть робота двигуна часто підлаштовується під потреби саме цих елементів. З цієї причини за станом систем вихлопу потрібно постійно слідкувати так само, як і за маслом чи ременем ГРМ або за будь-яким іншим розхідником.

                Сажовий фільтр постійно накопичує в собі частки сажі, важкі залишки присадок та добавок, яких неможливо позбутись ніяким іншим способом, крім їх очистки на професійному обладнанні.

                Компанія DPF Tech – перша і найбільша компанія в Україні, котра спеціалізується на професійному очищені сажових фільтрів та каталізаторів.

                   Очистити сажовий фільтр з метою профілактики дає змогу на тривалий час забути власнику авто дорогу на СТО, запобігає передчасному виходу з ладу інших вузлів двигуна, тісно пов'язаних з системою нейтралізації та вихлопу. 

                Адреси сервісних центрів «DPF Tech»:

                📌 Волинська обл., с. Жидичин, вул. 17-го Вересня, 89

                      м. Київ, вул. Туполєва, 1Б

                      м. Київ, вул. Гната Хоткевича, 29

                      м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 3

                      м. Сарни, вул. Варшавська, 9а

                 Ми працюємо у будні з 9:00 до 19:00