Відновлення працездатності сажового фільтра на автомобілях Peugeot-Citroen

         Сажовий фільтр в двигунах HDi входить до складу цілої системи, яка включає в себе блок управління роботою двигуна, датчики тиску, систему дозування спеціальної присадки до палива та систему живлення Сommon Rail.

 Структура і загальний принцип роботи системи

Продемонструємо процесс відновлення сажового фільтру на прикладі обслуговування автомобілю Citroen Berlingo

Робочим елементом фільтра служить карбід кремнію, що має пористу структуру з десятками тисяч каналів, де накопичуються частинки сажі.

Канали через певний час забиваються, тому їх потрібно чистити. Для цього паливо в циліндри подається з запізненням, і частина його згорає в випускному тракті, що викликає підвищення температури відпрацьованих газів перед входом в фільтр зі 150 ° С до 250 ° С.

Після цього вихлопні гази ще раз нагріваються в процесі окислення в каталізаторі - тепер уже до 450 ° С. Такий температурний режим забезпечує спалювання частинок сажі в фільтрі. У звичайних умовах для цього потрібна температура не менше 550 ° С, однак для зниження цієї межі передбачена спеціальна присадка EOLYS. 

Знаходиться вона в спеціальному пристрої, вмонтованому в паливний бак (або розташованим поруч з ним), і додається в дизельне паливо в необхідній пропорції.

На жаль представлена система регенерації фільтра також не ідеальна.  Після 160-200 тис. км пробігу пори фільтра забиваються негорючою золою.

Відновлення працездатності сажового фільтру проводиться спеціалістами компанії DPF Tech на професійному обладнанні Flash Cleaner Machine.