Volvo FH 2012 Euro 5. Забитий каталізатор внаслідок проблем з проводкою.

Власник тягача вперше звернувся в компанію DPF Tech з проблемою - у авто з'явилися помилки, пов'язані з недостатньою ефективністю роботи каталізатора, і пропала тяга.

Volvo FH Euro 5 оснащений системою доочистки відпрацьованих газів (EATS), побудованої із застосуванням технології вибіркової каталітичної нейтралізації SCR (selective catalytic reduction). Ця технологія допомагає зменшити кількість шкідливих викидів до 90%.

Після діагностики системи і її обслуговування, яке також включало мийку каталізатора, несправність в авто була усунена.

Проте, при демонтажі каталізатора було помічено, що через перегрів пошкоджена гофра, яка веде від турбіни до каталізатора. 

Клієнту запропонували виконати заміну, але той відмовився, аргументувавши, що йому простіше поміняти гофру своїми силами на базі.

Через два місяці автомобіль повернувся на сервіс з початковою проблемою.

В результаті візуального огляду було визначено - через неправильну установку гофри, вихлопні гази сікли з під неї, що призвело до оплавлення і короткого замикання проводки. Це в свою чергу стало причиною некоректної роботи системи доочистки відпрацьованих газів і повторного забруднення каталізатора.

Випадок з Volvo FH демонструє, як важливо вчасно слідувати рекомендаціям фахівців, щоб через дрібну помилку не довелося переробляти велику роботу.