Як попередити поломку дизельного двигуна, турбіни, EGR

            Сучасні автомобілі мають багато конструктивних рішень для очистки відпрацьованих газів такі, як система рециркуляції відпрацьованих газів, а також сажовий фільтр DPF(FAP). В процесі експлуатації як фільтри так і каталізатори можуть швидко вийти з ладу. На це впливає багато факторів: це і неякісне паливо, і використання не відповідного масла а також манера керування автомобілем, великий вплив має система подачі паливо-повітряної суміші, та ін.

            Отож, шановні власники дизельних автомобілів. В попередніх публікаціях були описані принцип роботи, взаємозв'язок та можливі наслідки порушення роботи різних систем автомобіля та сажового фільтра і каталізатора (або обох агрегатів разом).

            Допалювання сажі у відпрацьованих газах запускається при різноманітних умовах, які індивідуально закладаються виробником тієї чи іншої моделі автомобіля. Поєднує дані умови те, що автомобіль повинен рухатись і частота обертів має бути в середньому діапазоні. Електронний блок управління дає команду системам на додаткову подачу палива або подачу додаткових допоміжних речовин. Внаслідок цього підвищується температура відпрацьованих газів та проходить процес допалювання сажі, що накопичується в сажовому фільтрі DPF. При умовах коли автомобіль експлуатується переважно по місту з короткими поїздками на малих обертах, постійно прогрівається зимою на холостих обертах, часто доводиться простоювати в міських заторах, тоді режим само-очистки сажового фільтра не запускається, так як не досягаються необхідні умови. Коли автомобіль постійно перебуває в таких умовах це призводить до швидкого забруднення фільтра DPF.

            При цьому сажа активно накопичується і забиває фільтруючий елемент. При зменшенні корисного об'єму, зменшується пропускна здатність сажового фільтра, а отже супротив відпрацьованим газам призведе до втрати потужності двигуна і не тільки (більш детально описано в попередніх публікаціях). 

            Термін служби сажового фільтра напряму залежить від ряду факторів та індивідуальних умов експлуатації автомобіля. Зруйнований, чи критично забруднений фільтр безперечно потрібно замінити. Варто відзначити, що вартість нового досить висока.

            Отже виникає питання, яким чином можна запобігти виникнення серйозних проблем, пов'язаних із забрудненим сажовим фільтром.

            Процес забруднення починається в результаті спалювання дизельного палива в циліндрах двигуна. Одним з продуктів спалювання паливо-повітряної  суміші як раз і є сажа. А саме вона і накопичується в фільтрі DPF. 

            Проблема виникає по тій причині, що у відпрацьованих газах є частки вуглеводнів які не спалюються в робочій камері. Вуглеводні активують утворення смолистих відкладень. Мікро-частки сажі буквально склеюються смолою, в результаті чого йде прискорене утворення нагару. Також в ньому присутні компоненти моторного масла у вигляді сульфатів металів, які утворюються після спалювання масла, що потрапило в циліндри.

            Сульфати у відпрацьованих газах утворюються з металовмісних присадок які входять у базовий склад для дизельних масел. Особливо це стосується універсальних моторних масел, які можна використовувати як для дизельних так і для бензинових двигунів. В результаті утворений нагар система само-очистки сажового фільтра не спроможна їх видалити. В результаті робочий об'єм сажового фільтра зменшується, в наслідок чого зростає кількість регенерацій, та з часом збільшується протитиск.

            Переваги регулярної профілактики та очистки сажового фільтра.

            Строк служби сажового фільтра напряму залежить від кількості та частоти проходження регенерації. Чим частіше вона проходить тим більша кількість напиленого на кераміку металу-каталізатора випалюється під дією високих температур.

            Першим та напевне основним плюсом постійного обслуговування системи вихлопу є можливість експлуатації двигуна з оптимальними показниками, що заощадить кошти витрачені на усунення можливих несправностей. Очистка сажового фільтра власнику дизельного автомобіля обійдеться набагато дешевше ніж його експлуатація до власне виходу його з ладу та необхідності заміни. Справний дизельний двигун, з чистим сажовим фільтром, легко запускається, не шкодить навколишньому середовищу, помірно споживає паливо а головне збільшує загальний ресурс двигуна, турбіни та EGR.

            Важливо знати, що регулярний огляд не лише підвіски, гальмівної системи, але і перевірка роботи двигуна, турбіни, EGR та системи вихлопу допоможе Вам в рази збільшити строк служби вашого автомобіля. 

            При виявленні відхилень в системі подачі палива, збільшений розхід палива, не стабільна робота двигуна в різних режимах руху, втрата потужності, зменшення динаміки при розгоні, чи здійсненні обгону, часті регенерації або інші прояви порушення роботи систем автомобіля потрібно звернутись до сервісного центру. Подача паливо-повітряної суміші, система рециркуляції відпрацьованих газів, турбіна та сажовий фільтр безпосередньо пов'язані між собою. Виявлення будь-яких порушень в одній із систем може призвести до передчасного виходу з ладу інших. Тому необхідно розуміти, що обмежитись ремонтом лише частини взаємозв'язаної системи не вирішить проблему, а в окремих випадках лише погіршить загальну картину.

            Багато сервісних центрів пропонують послуги з ремонту/реставрації турбін, відновлення/очистку системи рециркуляції відпрацьованих газів, налаштування роботи форсунок і т.д.

            Компанія DPF Tech

            Пропонує унікальну послугу з очищення сажового фільтра. Дана процедура дозволяє відновити прохідність фільтра до 99% при цьому збільшується корисний об'єм фільтра DPF, зменшується протитиск відпрацьованим газам (відповідно менша кількість сажі потрапляє в турбіну та систему рециркуляції), кількість регенерацій зменшується і загалом збільшується ресурс роботи Вашого автомобіля.

             Замовити послугу можна за номерами телефону або на сайтті за посиланням:

+ 380 (66) 001-22-00 (Вайбер)
+ 380 (68) 001-22-00 (WhatsApp) (Telegram)

https://dpftech.com.ua